Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Anders Följminpension - 15 januari 2012 12:00

Ibland är det så superskönt att bara ligga i sängen hela morgonen och dricka kaffe och läsa tidning. Vaknade tidigt men klev först upp ur sängen nu. Gubben min skulle ut och aktivera sig tidigt så det blev massa egen tid för mig. Har ju tidigare berättat att han sparar i en pensionsprodukt från AMF Pension som han ör mycket nöjd med, både gällande service och avkastning. Har såklart sneglat en hel del på honom nu när jag bytt till Moderna Pensionsvalet. Men tycker ändå att det är kul att vi har två olika aktörer som är helt olika men båda två är nöjda. Vem vet så kanske vi båda byter till ngn annan aktör längre fram men som det känns just nu håller vi fast vi de förvaltare vi har.


Men har en hel del kollegor på jobbet som har alecta och faktiskt är nöjda med dem också, så det är inte helt lätt att veta vem som är bäst. Men man får nog gå på magkänsla och sitt egna behov och intryck.


Idag ska jag faktiskt ha en lite större middag för 6 grannpar, så måste sluta nu och börja laga mat.


Ha en bra söndag alla


hej svejs

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards