Alla inlägg den 23 december 2011

Av Anders Följminpension - 23 december 2011 09:45

Hej alla glada, mitt i julstöket då man ska ordna det sista vill jag passa på att önska alla mina läsare en riktigt God Jul.

Kommer ligga halvlågt i mellandagarna med det kan bli någon liten uppdatering men vi har nämligen vänner på besök ända fram till 4 januari. Så det finns inte supermkt bloggtid :-).

Fick ett väldigt trevligt initiativ från moderna pensionsvalet då de skickade hem en möjlighet att ge bort deras pensionstjänst till ngn av mina nära och kära sånt uppskattas, jag som haft lite brist på fantasi när det kommer till klapparna. Vi får se vem jag ska ge den till har inte riktigt bestämt mig än.  Annars är det fullt upp med att få iordning all julmat då vi har hela 20 personer som kommer hemt till oss från julafton till annan dagen.  


Hej svejs och än en gång God Jul.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards