Direktlänk till inlägg 9 december 2011

Helg ska bli skönt & första nyhetsbrevet från Moderna Pensionsvalet

Av Anders Följminpension - 9 december 2011 11:59

Hej igen, har precis läst igenom mitt första nyhetsbrev från Moderna Pensionsvalet, och kan säga att mitt val av portfölj känns rätt. Påverkas inte mkt av de kriser runt om i världen utan en mer trygg pensionsportfölj, viket passar mig bra. Jag va tvungen och ringa till dem här på morgonen angående en fråga om deras efterlevandeskydd och döm om min förvåning, jag kom fram till en trevlig tjej i deras kundtjänst på typ 5 sekunder!!!.

Så känns verligen som jag valt rätt.

Men ska bli extremt mysigt med helg, och ska bara vara inne och mysa framför brasan hela helgen, läsa böcker och äta god mat. OCh vila upp mig för slutspurten på jobbet nu innan julledigheten träder in.

Ha en bra helg alla så hörs vi snart igen. 


    

 
 
Ingen bild

Elina

12 december 2011 18:10

Grymt med nyhetsbrev, fattar inte varför inte alla företag kör på det.Underlättar ju för oss som kunder.Har typ 5 tjänster hemma och det är bara en som skickar nyhetsbrev och alla är stooooora företag.

Anders Följminpension

13 december 2011 17:00

Mmm eller hur sjukt att de inte kommit in i matcjen de stora rävarna än. Men det kommer väl säkert soon!

 
Ingen bild

George Kostellah

12 december 2011 18:11

Snabba kundtjänster har vi inte mycket av i Sverige.Kul att se att du hittat en sån i from av Moderna Pensionsvalet, själv kör jag Monetar och är nöjd tillsvidare med dem.men ska ändå bli kul och se hur det går för dig och din pension.

Anders Följminpension

13 december 2011 17:01

Kul att höra att du är en nöjd med Monetar har en del kollegor som också är det. Dock tyckte jag att deras framtoning inte va lika klar som moderna pensionsvalets.

 
Ingen bild

Fredrika Bruls

12 december 2011 18:13

hej hej, jag har faktiskt hört talas om moderna pensionsvalet, men inte vågat gå över då de är relativt okända för mig. Men ska bli kul och se hur det går för dig så kanske jag hittar ett lugn och hoppar ifrån Amf där min pension ligger idag.

Anders Följminpension

13 december 2011 17:02

Ja men då efter en längre tids läsande av denna blogg kanske du känner lugnet och tryggheten men mycket kan ändras då de var relativt okända för mig med i början.

 
Ingen bild

Johan Carlstedt

12 december 2011 18:14

Kul att följa och ha en bra helg du med!

Anders Följminpension

13 december 2011 17:38

tack desamma,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Följminpension - 15 januari 2012 12:00

Ibland är det så superskönt att bara ligga i sängen hela morgonen och dricka kaffe och läsa tidning. Vaknade tidigt men klev först upp ur sängen nu. Gubben min skulle ut och aktivera sig tidigt så det blev massa egen tid för mig. Har ju tidigare berä...

Av Anders Följminpension - 4 januari 2012 20:00

Hej alla glada äntligen tillbaka med lite vanliga rutiner och ett nytt år. Hoppas ni haft det skön på ledigheten som varit. Själv har jag verkligen hunnit vila upp mig, nästa lite för mycket då det kändes lite tufft att komma tillbaka till verklighet...

Av Anders Följminpension - 31 december 2011 15:00

Vill passa på önska mina läsare en underbar kväll och hoppas ni får det härligt. Se till att avsluta det gamla året på topp och börja det nya på ett bra vis. Så hörs vi snart igen. Nu ska jag iväg och köpa fyverkerier :-) ...

Av Anders Följminpension - 27 december 2011 09:58

Hej alla, allt gått toppen och som vanligt så är julen ett tillfälle då man träffar nära och kära och bara myser. Första gången som jag berättade om förut då vi hade samtliga hemma hos oss. Så det var lite pirrigt men allt gick bra vilket va skönt. E...

Av Anders Följminpension - 23 december 2011 09:45

Hej alla glada, mitt i julstöket då man ska ordna det sista vill jag passa på att önska alla mina läsare en riktigt God Jul. Kommer ligga halvlågt i mellandagarna med det kan bli någon liten uppdatering men vi har nämligen vänner på besök ända fram...

Ovido - Quiz & Flashcards